Tarkvara ei saa kunagi päris valmis. Alati on asju, mida lisada, mida lihtsamaks muuta, mida uuesti üle vaadata. Te ei pruugi sellest aru saada, kuid me uuendame pidevalt Ecofleeti rakendust, lisades sellele uusi funktsioone ning muutes seda igal võimalikul viisil kiiremaks. Oleme 2016. aasta algusest saadik kuni praeguseni tulnud välja täpselt 100 tarkvarauuendusega. See tähendab, et iga nädal tuleb umbes 1,3 tarkvaraversiooni. Mitmeid asju muudetakse paremaks, lisatakse juurde, uuendatakse ja parandatakse, kuid siin on 7 kõige olulisemat funktsiooni, mille me viimase 17 kuu jooksul lisanud oleme:
Tööülesanded saavad olla nüüd korduvad ja konfigureeritavad
Ecofleeti tööülesanded on mobiilsele tööjõule (nagu müügi-, hooldus-, puhastusmeeskonnad) tööülesannete saatmisel väga kasulikud. Mõned nendest töödest võivad leida aset ainult ühe korra (lähete müügikoosolekule, te kas jõuate tehinguni või mitte ja liigute peale seda juba teiste müügivihjete juurde), kuid mõne kliendi puhul toimub ülesanne regulaarsete intervallide tagant (müügiesindaja külastab teatud poodi igal teisel esmaspäeval, et kontrollida toodete väljapaneku esinduslikkust). Seetõttu lisasimegi korduvad ülesanded – sama ülesanne antakse töötajale Teie poolt määratud ajal automaatselt iga päev/nädal/kuu. Ecofleeti kliendid saavad uue funktsioonina oma tööülesannete vaadet kohandada. Seal saab kuvada palju olulist (kliendi info, kaardi vaade, erinevad vormid, lisaväljad jne) ning nüüd saavad kõik luua sellise ülesannete vaate, mis neile kõige paremini sobib. Tuleb ainult oma soove teada.
Ecofleeti mobiiliäpi uuendus
Meil on nii Androidi kui ka iOSi toega tore mobiiliäpp ning me muutsime selle veelgi paremaks. Lisasime navigeerimiseks toe kolmanda osapoole äppide jaoks nagu Google’i ja Apple’i kaardid, aga ka Waze ja Here. Ka disain on nüüdsest veelgi kasutajasõbralikum. Lisasime mobiiliäpile Klientide mooduli, et saaks nutitelefonist kõiki oma kliente ning nende andmeid näha ja muuta. Veel üks lahe funktsioon: saate vaadata, kui kaugel kliendi kontor on.
Autologi veebipood (varasemalt Mileage Log)
Automaatne sõidupäevik on olnud pikka aega Ecofleeti oluliseks osaks. Mõne inimese jaoks ongi see ainus asi, mida maksuameti jaoks või ametisõitude hüvitiste maksmise lihtsaks ja usaldusväärseks muutmiseks vaja läheb. Oleme nende jaoks loonud Ecofleeti lihtsustatud versiooni, mis sisaldab ainult kergesti kasutatavat sõidupäeviku lahendust. Tulime sellega eelmisel aastal Skandinaavia turul Mileage Log nime all välja. Nüüd panime sellele uueks nimeks Autolog. Autolog on veebipood ja iseteeninduskeskkond, kust saab osta OBD Plug’N’Play seadmega kaasa tulevat sõidupäeviku teenust – selle saab paigaldada iseseisvalt kõigest paari sekundiga (Ecofleet Plug’n’Drive). Peale seda lisatakse kõik Teie sõidud automaatselt logisse ning iseteeninduse platvormis saab vastavalt oma vajadustele osta kõrgema või madalama tasemega versiooni.
Täiustatud klientide moodul
Klientide moodul võimaldab importida olemasoleva klientide andmebaasi ning seda Ecofleetis muuta. Kliendid lisatakse koordinaatide abil kaardile. Klientidega saab siduda ka tööülesandeid. Selle osa muutsime eelmisel aastal veelgi kasulikumaks. Lisasime külastuste loenduri versus eesmärgi – saate mõõta, mitu korda on teie meeskond klienti külastanud võrreldes paikapandud eesmärgiga. Ning kui teil on palju kliente ning soovite kõikide asemel näha ainult neid, keda te haldate, siis on olemas ka võimalus kuvada ainult neid kliente, keda näha soovite.
Olemas ka venekeelne kasutusjuhend
Lisasime eelmisel aastal oma kasutusjuhendite keelte hulka ka vene keele. Kuigi meil puudub otseselt esindus Venemaal, on sellel keelel üle kogu maailma palju kõnelejaid, eriti Euroopas. Mis järgmisena – mandariini või hispaania keel? Veel mitte, kuid kes teab…
Serveriuuendused
Uuendame perioodiliselt oma serveri riistvara ja suutlikkust, et pidada sammu suureneva kliendibaasiga ning suurenevate jälgitud kilomeetrite arvuga (2014. aastal läbiti meie jälgimisteenust kasutades üle 1 miljardi kilomeetri, eelmisel aastal oli see üle 2 miljardi kilomeetri). Tulemus – stabiilsem ja kiirem laadimissüsteem. Muide, meie teenuse töösoleku aega saab vaadata Ecofleeti staatuselehelt.
Uuendatud API
API (application programming interface ehk rakendusliides) ühendab omavahel IT-süsteemid. Näiteks saab ühendada Ecofleeti oma kliendisuhete haldussüsteemiga (CRM) või ERP-ga, et saaksite nende süsteemide vahel saata või sünkroniseerida klientide, teekondade, kulutuste või sissetulekute infot. Seda tehes kaob ära vajadus andmeid käsitsi ühest süsteemist teise kopeerida. Uuendatud API võimaldab neid integratsioone kergemini luua – teie IT-osakonnale kindlasti meeldib see.
Veel mõned uuendused
Me ei kohendanud nende 100 tarkvarauuendusega ainult neid seitset asja, vaid tegime palju enamat. Kuid suur osa nendest täiustustest tundusid näiliselt väiksemad ja/või neid tehti taustal nii, et meie kliendid seda otseselt ei märkagi. Toome lisaks nendele suurtele märgatavatele funktsioonidele välja veel 5 kasulikku märkimist väärt uuendust:
Valige oma lemmikraportid. Saate luua ja salvestada oma lemmikraportite malle – valige raport ja sõidukid, mida soovite seal kuvada ning salvestage. Valige järgmisel korral, kui te seda avada soovite lihtsalt mallist oma lemmikraport.
Laadige tööülesandest alla kõik pildid. Ülesandele saab lisada mitu pilti. Näiteks meie klient Roheline Laine kasutab seda kindlustusnõuete käsitlemiseks ning neil on palju tööülesandeid, kõik tööd sisaldavad hulgaliselt fotosid. Varem tuli need kõik ükshaaval alla laadida – tüütu, eks? Nüüd saab ülesandest kõik pildid kõigest ühe klikiga alla laadida.
E-posti mall sündmuse teavituste jaoks. Sündmuse teavitused annavad teada, kui keegi või miski käivitab eelnevalt seadistatud sündmuse (sõideti teatud piirkonda või sealt ära, ületati kiirust jne). Nüüd saab muuta saadetavaid e-posti malle. Soovi korral võite enda lõbustamiseks selle lõppu isegi nalja kirjutada – iste otsustate, mis te sinna kirjutate.
Autlo automaatne parkimine. Lisasime eelmisel aastal Ecofleetile Autlo automaatse parkimislahenduse – nüüd on Ecofleeti klientidel võimalus oma auto ära parkida ning süsteemid hoolitsevad parkimistasude eest. Muidugi tuleb selle eest maksta, kuid te ei unusta kunagi makset alustada ega saa selle eest parkimistrahvi.
Broneerimise statistika. Täiustasime ettevõttesisese autojagamise ja broneerimise statistika osa. Lisasime lisaks muudele asjadele ka ajafaktori võimaluse – näiteks saab statistika jaoks valida ainult tööaja. Nii näeb statistikat ainult selle ajaperioodi kohta, mis on teie jaoks tõeliselt oluline.