3 viisi kojutarnetega alustamiseks teie ettevõttes

Kas olete olukorras, kus teil tuleb esimesel võimalusel hakata pakkuma kaupade kojutarne teenust? Alljärgnevad lahendused aitavad teil sellega toime tulla!

Paljud väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, sealhulgas baarid ja kohvikud, on sunnitud kiirelt käiku vahetama ja võtma COVID-19 pandeemia ajal ellujäämiseks kasutusele kaupade kojutarne teenuse. Praegustes tingimustes ei saa kliendid ise teie juurde tulla, mistõttu peate nende juurde minema. Selleks et oma logistikat etapphaaval ja ilma liigse suhtluseta korraldada, vajate tõhusat kaughaldussüsteemi.

Uue olukorraga kohanemine võib teid loomulikult segadusse ajada. Seisate silmitsi paljude uute väljakutsetega. Kuidas kohandada äritegevust suhtlemisdistantsi ja kojujäämise käskude tingimustes? Kuidas tulla toime kojutarnete kasvava hulgaga olukorras, kus teie käsutuses on vaid loetud arv autojuhte? Kuidas olla kursis sellega, millised autojuhid on parajasti saadaval ja kus nad hetkel asuvad? Kas nad kasutavad ehk liiga pikki või vähetõhusaid marsruute?

Sellises olukorras vajate „viimase miili“ lahendusi, mis teevad töötajad teie jaoks maksimaalselt nähtavaks ja tagavad protsesside tõhususe, aidates teil vähemate töötajatega saavutada rohkem.  Siin on suur abi telemaatikalahendustest. Olenevalt teie ettevõtte tegevusalast ja tarnete keerukusest on teil võimalik valida mitmete haldusvahendite vahel, alates lihtsamate ülesannete jaoks mõeldud rakendustest kuni tipptasemel tarkvaraplatvormideni, mis hõlmavad keerukamat logistikat.

1. Sobitage tellimused autojuhtide saadavusega

Task Tracker mobiilirakendus on tõhus viis kohalike tarnete teenuse sisseseadmiseks ja saabuvate tellimuste täitmiseks. Tegemist on lihtsa ja vähe vaeva nõudva tiimihalduslahendusega, mis pakub lihtsamaid ülesannete määramise ja seire võimalusi.

Rakendus võimaldab teil saada ülevaate iga sisse loginud töötaja asukohast ja sellest, kes neist on uueks tellimuseks valmis. Suhtlus töötajatega on kiirem ja nad ei pea iga kord tagasi tulema, et teada saada, kuhu nad järgmisena sõitma peavad.

Digitaalsed lahendused säästavad ka hulgaliselt aega sellistelt haldustoimingutelt nagu arveldamine ja palkade maksmine ning muudavad tööprotsessid sujuvamaks. Saate rakenduse abil luua tööülesandeid koos kõigi vajalike andmetega ja saata neid saadaolevatele töötajatele, kelle telefonides on sama rakendus. Rakenduses saavad nad töö vastu võtta või tagasi lükata, olenevalt sellest, kaks neil on hetkel mõni tarne töös või mitte.

Kui töö on vastu võetud, saab uueks olekuks „Töös“ ning autojuhi asukohale ja töö teostamise asukohale pannakse ajatempel. Selle põhjal saate teavitada klienti, et tema tellimus on kohale toimetatud.

Nüüd saab autojuht uue tellimuse töösse võtta. Vahepeal näitab rakendus teile veel töösse andmata tellimusi, hetkel töös olevaid tellimusi ja juba täidetud tellimusi. Rakendus aitab jälgida üldpilti ja töötajaid kiirelt koordineerida.

FC+Tasks

2. Võimalikult palju automatiseerimist

Kui Task Tracker on suurepärane abivahend lihtsamate tarnete haldamisel, siis GPS fleet tracking (GPS-põhine autopargi jälgimistööriist) pakub lisaks automaatteavitusi, sõiduki oleku jälgimist reaalajas, marsruudi optimeerimist ning tõhusama kütusetarbimise ja soorituse jälgimise võimalust, et saaksite oma ettevõtet säästlikult hallata.

Kuna „viimase miili“ tarneteenuse pakkumine nõuab rohkelt manuaalset tööd, võite vajada paremat kaugülevaadet toimuvast ning võimalikult paljude protsesside automatiseerimist. Väikesed või suured, on neid protsesse siiski omajagu, eriti kui teil on vähe töötajaid ja te ei saa endale lisatööjõu palkamist lubada.

Autopargi haldamise tarkvaraga saate arvutiekraanilt või mobiiltelefonist oma autojuhte jälgida ja tagada nende graafikus püsimise, reageerides samal ajal kiiresti klientide tellimustele. Mobiilse seire abil olete ka eemalt kõige toimuvaga pidevalt kursis, jälgides kõikide sõidukite tegevust ühel veebikaardil ja reaalajas. 

Saate tellimuste täitmise tähtaega oluliselt vähendada, tuvastades töötaja, kes on kõige lähemal piirkonnale, kuhu on vaja sõita. Lisaks võimaldab marsruutide optimeerimine ja tühjade sõitude vähendamine säästa kuni 12% kütust.

Määrake reeglid ja automaatteavitused, mis aktiveeruvad, kui teie autojuhid jõuavad mõnda konkreetsesse kohta ehk huvipunkti (POI), et saaksite teavitada klienti, kui saadetis on tema ukse taga ilma, et autojuht peaks isegi uksekella helistama. Kliendile esitatavale arvele saate lisada GPS-i koordinaadid ja ajatemplid ning allkirjade kogumise vajadus jääb ära.

Kõige parem on see, et saate hallata kogu tööga seotud suhtlust ja andmeid ühes pilvepõhises süsteemis, olles kursis arvete ja palkadega, ning saate vajadusel koostada põhjalikke raporteid ja pääseda ligi vanematele andmetele.

Lisaks aitab sõidukis asuv internetiühendusega seade tagada varade turvalisuse ja jälgida töötajate kohustuste täitmist. Sõiduki tegeliku kasutuse põhjal saab luua eriraporteid, näha mootorite andmeid, sõidukite kasutamise aega, viisi ja kohta – nii päeval kui ka öösel. Samuti kiirendab selline süsteem kaduma läinud või varastatud vara tagasisaamist.

FC+sistema

3. Professionaalid aitavad

Kui teie ettevõttes on sellised süsteemid juba kasutusel, kuid need vajavad praeguses COVID-19 pandeemiast tingitud olukorras täiendusi, pakume vajaduspõhist Professional Services lahendust. Tegemist on oma ala ekspertidega, kes on spetsialiseerunud vajaduspõhiste lahenduste ja integratsioonide pakkumisele väliteenindusvaldkonnas ning lisaks tegelevad kõigega, mis on seotud liikuva tööjõu ja ressursside haldamisega.

Saame hakkama kõigega, olenemata sellest, kas vajate unikaalset rakendust, peate töötlema tellimusi ülikiiresti ja minimaalse andmesisestusega, kohandama töölauda vastavalt planeeritud marsruutidele või püstitama ETA töölaua (et jälgida mitmeid marsruute, nende olekut, läbitud marsruutide protsenti ja liiklusolusid).

Selline lahendus aitab teil tekkinud olukorraga kiiremini kohaneda ja oma esmatähtsaid toiminguid töös hoida. Tutvuge kindlasti ka uutele klientidele mõeldud ProServices lahenduste eripakkumistega, mis on kehtestatud seoses uutele klientidele mõeldud maksevabastustega.

Põhjalikumat teavet teenuste ja lahenduste kohta, mida pakutakse ettevõtetele COVID-19 pandeemiaga seotud piirangutega toime tulemiseks, leiate rubriigist Fleet Complete’i tarneteenused. Täitke vorm ja võtame teiega peagi ühendust!

Related Articles