Kaupade transport on karm äri – veokid on väga kallid, neid tuleb efektiivselt ära kasutada ja kasumimarginaal võib vahel olla üliväike. Me oleme Ecofleetis võtnud endale eesmärgi aidata veofirmadel edukamalt toime tulla.
Kui me tulime 2014. aastal turule Tahhograafi mooduliga, oli see transpordiettevõtete jaoks suur edasihüpe produktiivsuses – tänu sellele muutus veofirmade tööprotsess lihtsamaks, ajasäästlikumaks. Enam ei olnud vaja füüsiliselt veokikabiini ronida, et andmeid käsitsi alla laadida ja siis neid kontoris hoiustada nagu seadus nõuab. 2017. aasta lõpus uuendasime funktsionaalsust ja lisasime automaatse alla laadimise võimaluse. See on jällegi suur samm edasi korduvate tegevuste automatiseerimise suunas. Vaatame üle, mis uuendustega seoses muutus.
Tahhograafi juhikaartide hotell
Üheks suuremaks uudiseks on server sõidumeerikukaartide hoiustamiseks ja lugemiseks. Ecofleeti kliendid saavad saata oma ettevõtte kaardi meile ja nii saame andmed turvaliselt üle mobiilivõrgu raskeveokitest ja bussidest alla laadida.
Kuna põhimõtteliselt tegeleme sõidumeeriku juhikaartide majutamisega, võib öelda, et avasime äsja tahhograafikaartide hotelli!
Tahhograafimooduli eelised
Ecofleeti Tahhograafi standardlahendus aitab vähendada aega ja vaeva ettevõtetel, kelle veokid asuvad pikemat aega kontorist eemal. Sõidumeerikuandmete üle mobiilivõrgu alla laadimine aitab aega võita, aga sel on ka puuduseid. Esiteks tuleb iga sõiduki andmed eraldi alla laadida ja kui su autopark koosneb rohkem kui kümnest masinast, võib see töö juba parajalt ajamahukaks osutuda. Teiseks saavad veokid infot saata vaid siis kui mootor töötab (ja masin on võrku ühendatud), seetõttu peab info alla laadimiseks tabama just õige momendi.
Nüüd on olemas parem lahendus. Kasutades nii juhi kui ka auto andmete haldamiseks automaatse alla laadimise funktsiooni, salvestatakse failid iseenesest Ecofleeti teenusesse. Jälle suur samm edasi ettevõtte efektiivsemaks muutmisel.
Kuidas automaatne tahhograafiandmete alla laadimine toimib?
Ecofleeti süsteem käib pidevalt läbi kõik autod, millel on aktiveeritud automaatne allalaadimise funktsioon. Kui ta leiab sõiduki, mille mootor hetkel töötab ja viimasest sõidukiandmete allalaadimisest on möödas rohkem kui 60 päeva (juhiandmete puhul 20 päeva), alustatakse info hankimise protsessi. Kui allalaadimine katkeb, proovib süsteem veel viis korda. Kui ka siis allalaadimine ei õnnestu, saadame teile e-kirja teavitusega. E-kirja saadame ka siis kui sõiduk on püsivalt võrgust väljas ja pole võimalik infot saada. Sul on kas failid Ecofleeti süsteemis või saad teavituse kui mõni auto vajab üle kontrollimist (ehk on veok töökojas pikemalt remondis?) – igal juhul on sul kontroll olukorra üle.
Kui sa tegeled transpordiäriga ja tahad oma tahhograafiandmeid tõhusamalt hallata, võta meiega ühendust. Me aitame drastiliselt kokku hoida tööaega (=raha), mis muidu kuluks tahhograafiandmete kogumisele ja haldamisele.