Published: November 8, 2024
Mõeldes telemaatika lahendustele, seostatakse seda tihti sõidukite jälgimisega transpordisektoris. Meie praktika näitab aga, et telemaatika suudab tänaseks pakkuda lahendusi, mis lihtsustavad tööprotsesse paljudes erinevates tööstusharudes.
Meie müügimeeskonnad üle Euroopa jagasid põnevaid kliendilugusid, mis toovad esile meie lahenduste unikaalsed kasutusvõimalused ning näitavad nende mõju päriselus.
Efektiivne koordineeritus kahjuritõrjes
Kahjuritõrjefirma seisis silmitsi väljakutsega, kuidas efektiivselt jaotada ülesandeid vastavalt asukohale ja töö tüübile. Kasutuses oli lihtne WhatsAppi chat. Nüüd on aga tänu FCPlus lahendusele kogu info ühes kohas, ja töökorraldus sujuv.
Tööriistade- mitte autohaldus
Taanis on meil klient, kellel oli pidev mure tööriistade kadumisega – kelle käes ja kus asjad on? Meie müügiinimesel tuli idee kasutada tööriistade jälgimiseks sama broneerimismoodulit, mida kasutame sõidukite puhul. Kõik broneeringud ja vabad ajad kalendris ilusti nähtavad.
Andmepõhine müügitegevuste optimeerimine
Üks klient kasutab telemaatika andmeid, et analüüsida müügimeeskonna tõhusust. Jälgides kliendikülastuseks kulunud aega ja kohtumise andmeid, analüüsivad nad kliendi peale kulunud aega versus sissetulekut. Läbi selle saavad nad teha teadlikke otsuseid, jaotades ressursse strateegiliselt vastavalt igale kliendisuhtlusele kulutatud pingutusele.
Sotsiaalhoolekande digitaliseerimine
Telemaatika lahendused aitavad ka sotsiaalhoolekande teenuste pakkujatel lihtsustada pakutavate teenuste protsesse – kõik alates koduvisiitidest kuni supiringideni – kogu info ühel platvormil. Nii on kindel, et keegi ei jää abita.
Nagu näha, on telemaatika kasutusvõimalused palju laiemad kui ainult sõidukite jälgimine, olgu selleks kahjuritõrje, tööriistade jälgimine, müügiefektiivsus või sotsiaalteenused. Meil on hea meel, et saame toetada kliente, kes on valmis katsetama innovatiivseid lahendusi, et tõsta tootlikkust, efektiivsust ja vähendada ajakulu igapäevastele protsessidele. Kui meie kliendid avastavad jätkuvalt uusi võimalusi meie lahenduste kasutamiseks, tundub telemaatika võimalusterohke tulevik tõeliselt piiritu.
Published: November 8, 2024