Kui mälust, paberist ja Excelist jäi väheks, võeti kasutusele Fleet Complete rakendus ning ettevõtte töökorraldus muutus kiiresti sujuvamaks.
„Ilma selle rakenduseta polegi praktiliselt enam võimalik tööd teha!” kinnitab Karu Katus OÜ logistikajuht Risto Kuimet.
Teraskatused tootev ettevõte Karu Katus OÜ on turul juba 30 aastat. Enam kui 20 aastat sellest korraldati firma asju Exceli abiga, viimased seitse aastat aga kasutatakse Fleet Complete rakendust. Tänu sellele on nii tellimused kui ka nende täitmine ettevõttes korralikult kontrolli all.
Laienemine tõi kaasa uued vajadused
Karu Katuse logistikajuht Risto Kuimet ütleb, et praegu ei kujutaks ta ettevõtte logistilise töö korraldamist ilma Fleet Complete tarkvaralahenduseta enam ettegi.
„Oleme päris palju laienenud ja tellimusi on varasemaga võrreldes märksa rohkem,” põhjendab ta. Firmal on esindused Tartus ja Tallinnas, edasimüüjaid ja kliente aga jätkub üle Eesti igale poole. Igapäevaselt on käigus kolm suurt veoautot ja buss. Vajadusel ostetakse transporditeenust ka sisse, siis on tööl olevate veoautode hulk veel suurem. Fleet Complete rakendusest on näha ka klientide poolt töös olevad autod.
„Oluline on teada, milline tellimus peab mis päevaks kuju jõudma ning kuidas auto komplekteerida. Fleet Complete rakendust kasutades on mul kogu aeg selge pilt ees – näen, kus on meie autod, kuhu nad lähevad ja millal ning kui palju on veel võimalik auto peale mahutada. Täpselt sama pilti näevad reaalajas ka ettevõtte neli müügimeest, kes ka ise töid programmi sisestavad. Fleet Complete on ka neile töö planeerimisel ning klientidega suhtlemisel abiks – tänu sellele on võimalik anda konkreetne info, millal tellitud kaup kliendini jõuab.”
Rakenduse juurutamine kulges lihtsalt
Risto Kuimet meenutab, et Karu Katus OÜ oli Eestis üks esimesi firmasid, kes Fleet Complete rakendust kasutama hakkas.
„Selle rakenduse juurutamine oli minu jaoks elementaarselt lihtne ning väga vajalik, sest see liitis kokku tootmise ja transpordi info ning vajadused. Kuna see just ongi minu töö, oli rakenduse kasutamisest väga palju abi, Exceliga poleks ma kuidagi sama tulemust saanud. Tööd tuli üha juurde ning pilt võib mõnel päeval olla ikka väga kirju, nii et mälust ja paberist jääb samuti kõige vajaliku haldamiseks väheks.
Hea ja asjatundlik klienditeenindus
Samuti kiidab Risto Kuimet Fleet Complete meeskonna head klienditeenindust ning abivalmidust. „Loomulikult on iga uue süsteemi kasutuselevõtul terve hulk tehnilisi pisiasju, millega kohe arvestada ei oska, aga heas koostöös sai kõik kiiresti korda,” meenutab ta ning lisab, et Fleet Complete rakenduse hinna ja kvaliteedi suhe on samuti väga hea.
„Oleme nii rakenduse endaga kui ka Fleet Complete tehnilise toe ja klienditeenindusega väga rahul,” kinnitab ta. „Süsteem toimib hästi. Aeg-ajalt on vaja teha muutusi, aga koostöös Fleet Complete meeskonnaga kulgevad need sujuvalt.”