Case study: kuidas hallata paljusid tööülesandeid efektiivselt ja ülevaatlikult

Just nagu Taxify või Booking.com muutsid muidu vaeva nõudvad tegevused targa tehnoloogia abil kiiremaks ja mugavamaks, saab nutika lahenduse abil ettevõtte tööülesannete haldamise viia täiesti uuele tasemele.

Roheline Laine OÜ tegutseb 2002. aastast, pakkudes kahjukäsitluse ja 24h hädaabi teenuseid terves Euroopas. Teenindatavate kaubamärkide seas on tuntuimad SOS International, Ergo, Seesam, Gjensidige Baltic, PZU, Swedbank, DNB, LHV, Mercedes-Benz, Jeep, Lancia, Citroën, Hyundai, KIA, Iizi jpt. Aastaga registreeritakse Baltikumis üle 13 000 kahjukäsitluse kaasuse ja aidatakse üle 18 000 teele jäänud hädalise. Sellises mahus kaasuste haldamine on töömahukas ülesanne, kus protsessi optimeerimine annaks märkimisväärse tulemuslikkuse kasvu.

Kuidas toimub kahjukäsitluse protsess?

Roheline Laine vastab kliendi esmasele kõnele, nõustab teda ning saadab vajadusel garanteeritud aja jooksul kohale operatiivsõiduki, et fikseerida olukord ja süülisus. Sündmuspaigal tehakse vajalikud ekspertiisid, kogutakse kokku vajalikud kahjumaterjalid. Seejärel peab info jõudma Rohelise Laine kontorisse, et saaks juhtumi registreerida üleriiklikusse infosüsteemi.

Kuni telemaatikalahenduse kasutuselevõtuni liikus info registreerimist vajavate sündmuste kohta peamiselt telefoni teel. Klienditeenindajal oli tihti kasutusel mitu töövahendit: GPS navigatsiooniseade leidmaks õige sündmuspaik, sülearvuti, fotoaparaat. Sündmuspaigal koostatud aruanded ja fotod tuli füüsiliselt kontorisse viia, et juhtum registrisse kanda. Arhailine protsess oli ajamahukas ja aeglane. Üsna kiiresti sai selgeks, et selline töövoog ei ole jätkusuutlik ning asuti otsima tõhusamat lahendust.

Ecofleeti müügijuhiga konsulteerides kirjeldati ära kogu protsess ning selle probleemsed kohad. “Avaldas muljet, et ei müüdud lihtsalt tarkvara, vaid keskenduti meie äriprotsessidele ja pakuti just meie ettevõttele sobiv lahendus,“ kirjeldas Rohelise Laine kahjukäsitluse ja juhtimiskeskuse osakonna juht Martin Netz. „Tulemuseks saime tahvelarvutist hallatava lahenduse, mis asendab telefonisuhtluse, fotoaparaadi, sülearvuti ja naviseadme.“

Fleet Complete’i mobiilsete tööülesannete haldus

Fleet Complete’i tootejuht Kalmer Kärblane selgitas: „Süsteem on lihtne: kui kontoritöötaja saab info uue töö kohta, sisestab ta oma arvutis selle Ecofleeti süsteemi ja määrab töö tegija – võib otsida näiteks sihtkohale kõige lähema vaba töötaja. Seejärel saab kahjukäsitleja oma nutirakendusse teate uue töö kohta ja saab Ecofleeti abil kohale navigeerida, kus ta täidab otse rakenduses kohandatud aruande, lisab sellele fotod ja vajadusel ka allkirja. Info liigub kohe Ecofleeti süsteemis kontoritöötajani, kes saab kaasuse registreerida – enam ei pea ootama, et keegi materjali kontorisse tooks ning käsitsi arvutisse sisestaks.“

Uudse lahenduse kasutamist soovitab Martin Netz julgelt ka teistele: „Meie aruannete koostamine muutus välitööde puhul automaatseks ja nende kontroll kergemaks. Samuti kasvas info liikumise kiirus ja tänu sellele meie võimekus kiiremini reageerida, pakkuda paremat teenust ning vähema aja jooksul rohkem tööd ära teha.“

Sarnane vajadus on paljudel ettevõtetel

Fleet Complete’i tootejuhi Kalmer Kärblase sõnul on selline vajadus paljudel ettevõtetel. „Näiteks liftide ja muude tehnosüsteemide hooldusmehed, koristusfirmad ja müügiesindajad saaksid oma tööprotsessi sama lahendusega palju selgemaks ja konkreetsemaks muuta. Lahendust saab kasutada ka alltöövõtjatele tööülesannete saatmiseks. Kasvab info liikumise kiirus ja ettevõte on efektiivsem. See positiivne muutus tähendab kohe ajalist ja rahalist võitu.“

{{cta(‘9333d998-8fc3-4d17-8843-5cb11fb98ac6′,’justifycenter’)}}

Related Articles