Kuidas Fleet Complete aitab viia e-Selveri tellimused klientideni

Vaadates tänavatel vuravaid kaubikuid, mis ostjateni e-poodidest toidukraami viivad, võiks arvata, et eestlaste puhul on tegemist maailma parimate orienteerujatega. Kuidas muidu on võimalik, et vaatamata tipptundidele, keerulistele teeoludele ja muudele võimalikele takistustele jõuavad toidusaadetised klientideni alati õigeks ajaks?

Kuigi e-Selveri kullerid ongi tublid ja tunnevad oma kodulinna tänavaid väga hästi, on siiski iga päev erinev. Siin tuleb Selverile (aga ka paljudele teistele) appi telemaatikateenuseid pakkuv ettevõte FleetComplete.

Kuidas Fleet Complete töötab?

FleetComplete ei paku mitte kulleriteenust, vaid aitab logistikute ja kullerite elu märgatavalt lihtsustada, aidates koostada optimaalse teekonna ning jälgides erinevaid statistilisi andmeid sõiduki käitumise kohta, mis tagab nii tehnikapargi optimaalse kasutamise kui ka elementaarse kontrolli toimuva üle.

FleetComplete’i teenus koosneb kahest erinevast osast: riistvaraline ja tarkvaraline. Igale kliendile lähenedes personaalselt: mis on need parameetrid, mida on vaja sõiduki liikumise puhul jälgida, seda otsustatakse alati koostöös kliendiga. Riistvara on tulenevalt kliendispetsiifikast alati täpselt selline, nagu nõuab tegevusvaldkond. Selveri puhul, kes transpordib koju tellitud toidukaupa, on oluline olla kaugteel kursis näiteks kaubiku külmkambri temperatuuridega – on ju tihti osa tellitavast toidukaubast sügavkülmutatud. See omakorda annab võimaluse reageerida sügavkülma temperatuuri järsule langusele, muutes vajadusel näiteks tarnejärkorda.

Samuti on iga kliendi eripärasid arvesse võttes erinev ka klientide tarkvara: kellele on oluline auto asukoha täpne jälgimine, kellele midagi muud. Selveri kasutatav FleetComplete’i tarkvara aitab pärast kaupluses kliendi tellimuse komplekteerimist määrata vastavalt tellimusele nii piirkonna, kuhu see toimetada, optimaalse teekonna kui ka erineva info kullerile (näiteks kui tegemist on vanuse tõestamist vajava kaubaga). Lisaks saavad e-Selveri kliendid tänu tark- ja riistvara koostööle jälgida oma saadetise teekonda ka Selveri kodulehelt. Just nii personaliseeritav ja integreeritav on FleetComplete’i lahendus.

Selveri ja Fleet Complete koostöö algas 2017. aastal ja põhjus, miks otsus nende kasuks langes, oli tõsiasi, et tegemist oli ainukese ettevõttega, kes pakkus terviklahendust ühes tarkvaras. Terviklahendus hõlmas nii autopargi haldust koos kõige meie jaoks vajalikuga kui ka tööülesannete digitaalset juhtimist. See aitas meil saavutada efektiivsemad veoringid e-Selveri kulleritele. Rääkides paindlikkusest lahenduste loomisel, siis koostöös Fleet Complete’ga oleme välja töötanud saadetiste jälgimise süsteemi ja külmaahela live-kontrolli. 

“Kui seoses COVID-19 olukorraga kasvas hüppeliselt e-Selveri saadetiste maht, aitas Fleet Complete kiiresti lahendada probleemid, mis kaasnesid süsteemide jõudlusega. See näitab suurepäraselt suhtumist klientidesse ja nende muredesse – kui on probleem, siis lahendame selle. Tänu Fleet Complete-le on Selver kahtlemata säästnud aega, kilomeetreid ja inimressurssi,” ütles Selveri logistikajuht Hannes Falten.

Related Articles